Isnin, 16 November 2009

UMS MEMORY

Semester 5!!!
Sem ni memang mencabar juga. banyak perjalanan dan Luas pemandangan lebih banyak pengetahuan. sem lima ni saya ambil subjek Teknik analisis ruang, Pengurusan Sisa pejal bandar, pengurusan dan pentadbiran tanah, penilaian dampak sosial, pengurusan dan polisi hutan, hutan dan komuniti dan teknik kerja lapangan yang kami jalankan sewaktu cuti peralihan semester di Bandaraya Miri. memang mencabar tapi berfaedah sangat.

ARRR..ini pula kenangan semasa saya kerja di ladang kelap sawit Ulu Tigasa Sook Keningau. syokk juga tapi yang saya tidak berapa tahan mandi air perigi yang tidak diiktiraf oleh kerajaan malaysia. Apa buli buat bila lagi nak rasa susah sepertimana ibu bapa saya bersusah paya menjaga saya sehingga sebesar kini. I LOVE MY FAMILY.. bertekad cemerlang untuk orang2 tersayang..

ha..seronoknya naik kereta ni..


Tak kira di mana, kalau hati da jadi gembira..memang gembiralah dia tu kan..








Picture ini diambil semasa menjalakan kerja lapangan di Jabata Perhutanan Kota Marudu pada bulan Ogos yang lalu. memang seronok walaupun cukup-cukup penat. selepas sahaja MIDTEM subjek Hutan dan Komuniti terus naik Viva dan jalan p KM. apapun terima ksaih kepada semua kawan-kawan yang jalan bersama dan yang tak jalan..

ar begitula sedikit sebanyak tentang aktiviti saya sepanjang sem ini


Semester ini memang mencabar bagi saya. tugasan belambak membuatkan saya leka dengan dunia akademik.kadang-kadang terlupa pula kawan-kawan. aisehmen mana ada gurauan saja. sebagai seorang mahasiswa jangan sekali-kali berputus asa dengan situasi kampus yang macam TUNGANG_TERBALIK.. biasalah bersusah-susah dahulu,nanti senang sikitlah. jangan pula bersusah-susah dahulu, bersusah-susah juga nanti.. to all my friends.. wakeup.. belajar dari kekurangan..hehehe motivasi sikit.





aku dan Calvin..hehehe



kenangan bersama keluarga angkat; Program Keluarga angkat dan motivasi pelajar Kampung Bariawa Ulu Keningau(16-18 okt. 2009)_INTERIM SEKSYEN 2



kenangan bersama Team work; Fieldwork floodplain Matupang River




kenangan sewaktu mengikuti program motivasi SMK TONGOD bersama pelajar geomorfologi UMS. 23-25. 10.2009



SMK Tongod..

Tiada ulasan: